TV Avondje

Hoppa en vanavond was het TV Avond
Eerst Eastwick gekeken, daarna The Vampire Diaries, Supernatural, V 2009 (Pilot), Hank, Flash Forward & Trauma
Met Eastwick loop ik wat achter het verhaal begint interesssant te worden. The Vampire Diaries vind ik gewoon leuk om naar te kijken. Goed geschreven en leuke verhaallijnen.
Supernatural was een leuke ‘in the middle’ aflevering met wat geintjes richting CSI Miami, Knight Rider. Ik heb V uit ik geloof 1983 maar een paar afleveringen af en toe gezien en had / heb geen mening over V 2009. Dus maar eens een paar afleveringen volgen hoe e.e.a. zich afspeelt. Eerste aflevering had genoeg aktie.
Hank daarentegen is een beetje saai. Je moet van de humor houden, maar de casting vind ik nou niet echt 1-2-3 kloppen.
Flash Forward is gewoon in één woord: DRAMA .. wat een trage en slome serie. Waar Trauma in 2 minuten al aktie heeft moet je bij Flash Forward 45 minuten wachten terwijl de aflevering maar 42 minuten duurt.
Ok er is een verhaal mbt Flash Forward maar dat ontraveld zich dus voor mij super super traag en waarvan ‘iedereen’ dacht dat onze ‘Charlie’ van Lost een hoofrol zou spelen: ik heb hem nog maar 2 keer gezien. Ik ben benieuwd of de kritieken in america hetzelfde zijn, want aan mijn water voel ik dat een Seizoen 2 er alleen inzit omdat het gehyped wordt.

Ben je regelmatige bezoeker dan weet je dat ik NOG VEEL MEER series kijk (zie de tags).. Maar dit was een overzicht van 2 / 3 dagen tv series in 1 dag gekeken.

Making People Happy? With Random function ….

CFULLHDMA 1.19.02 firmware released through the official internet upgrade functionality within the CFULLHDMA (USB package not available yet).

It’s a stable release with 1 major ‘new’ experimental feature for all users

but most of all: RANDOM MP3 Playback is possible right now. Press Repeat and you will see the function during playback music

and of course we fixed some items what was broken during the time 1.17.53 was available

Fixed: Youtube does not to play
Fixed: sub/idx hang
Fixed: ResetToDefault DTS option
Fixed: Photo display inform under slideshow
Fixed: bmp crash

WII hack drama

Uhmff.. had ik een ‘Zelda’ HomeBrew / Backup functie op mijn WII zitten. Is tie vandaag naar 4.2E geupgraded en is de backup cq. homebrew niet meer toegankelijk

nergens een fatsoenlijke howt0 te vinden. Zo heb ik nu wel homebrew terug, maar om ‘backup’ dvd’s af te spelen .. dat werkt nog steeds niet .. Via de WAD manager moet ie wat mounten om e.e.a. te installeren maar op het mounten blijft e.e.a. hangen.

K met stoofperen dus. Jammer.. Iemand een tip?

Aftellen naar maandag

Want dan hebben we er weer een jaartje bij ..

En in de tussentijd verschrikkelijk druk met allerlei grote en kleine dingen die veel uitdaging in zich hebben en waar ik niet al te veel over kan publiceren momenteel. Dussss vandaar dat je hier niet al te veel nieuwe info vind. (maar er is een heel groot archief van meer dan 8 jaar weblog AroundMyroom ;-)

CFULLHDMA(i) Beta firmware News: 1.19.02

v01.19.02

Released to beta testers:

Fixed: Youtube does not to play
Fixed: sub/idx hang
Fixed: ResetToDefault DTS option
Fixed: Photo display inform under slideshow
Fixed: bmp crash

Suprise: check the srt sub function pressing the sub key on the remote. Note: it will ONLY work on SRT files ! Embedded subs: no go ! and it is highly experimental, so some functions will not work as expected yet.