Mooie fotografie
:: Sascha Hüttenhain ::
538 RSS feed; valideert niet en is geen 0.91 feed ..
‘s kijken of de webmaster reageert op mijn mailtje.
PS. De Canadese regering, maakt ongeveer dezelfde fout, maar goed: die nemen tenminste de moeite een RSS feed te bakken. Daar kan de Nederlandse overheid een voorbeeld aan nemen.
:: openfolder fun ::
Interessant: rss voor de forum(s)
Open directory met de Playboy foto series ‘Women of Wal-Mart’
Straks de nederlandse editie: Aldi’s Playboy girls ..
:: fleshbot ::
Vandaag in de CD Speler: Grandmix; The Disco Edition 2
Vanmorgen pas vanaf Barneveld de A1 gepakt, want het was weer eens hommelus: 6km file vanaf Stroe.
Dus lekker binnendoor kunnen rijden. Bij Voorthuizen werd het wat drukker, en bij de MAC bij Barneveld dus de snelweg op. Knooppunt Hoevelaken was ook weer lekker aan het dichtslibben .. (1 rijstrook op A1 dicht om verkeer vanaf A28 op de A1 te laten
Eindelijk: Versie 1.0 van 20six.nl is gelanceerd en RSS feeds worden nu ook ondersteund. Ze hebben geluisterd naar de leden zo lijkt het ..
Standaard krijg je RSS 2.0 voorgeschoteld. dus ben je het zat met web-log.nl en de uptime/downtime of drukte: 20six.nl is een alternatief. (nog steeds gratis).
kwam een linkje naar AT5 tegen. Hey nieuws en geen RSS/XML feed.
Dan maar snel er even eentje maken .. hopen dat AT5 nog een tijdje blijft bestaan.
Geniet van de AT5 RSS/XML nieuwsfeed
:: scrapedfeeds.com ::