Verschillende bronnen bijeengebracht in 1 RSS feed; Financiele headlines
:: taken from Ruudsaex.nl ::
Verschillende bronnen bijeengebracht in 1 RSS feed; Financiele headlines
:: taken from Ruudsaex.nl ::
:: Mallikuva ::
:: Mallikuva ::
Regen .. Bah ..
Iets vroeger weggegaan dan normaal om 7.30 op het werk. Weinig file, maar echt doorrijden was er niet echt bij.
Dinner with my collegues from Spain today.
Wie mag zich in Nederland de beste zoeker op internet noemen?
Eitje voor webloggers .. toch?
jammer dat ik eind deze week op vakantie ga en pas half november weer terug ben, anders had ik meegedaan. Zo’n spel/game vind ik een leuke uitdaging.
Iemand ervaring met SNORT en heeft daar een config voor onder Windows?
Rijden op de snelweg ‘s maandags morgens is geen pretje, vooral als je op Radio 1 hoort dat er tussen Apeldoorn en Hoevelaken (vanaf Stroe) 6 km file staat. Gelukkig reed ik nog parallel aan de A1 (Apeldoorn / Kootwijk) en kon daardoor doorrijden naar Garderen/Voorthuizen/Barneveld). Bij de MAC de A1 weer op want ik zag dat het doorreed. Vooral tussen 7.30 en 8.30 is het niet te doen om ‘binnendoor’ te rijden van Hoevelaken naar Amersfoort (da’s namelijk ook file).
Even een tip aan file-voorlezer Alexander Stevens: als je op Radio Veronica de files voorleest lees dan a.u.b. ook de richtingen door.
A1 bij Hoevelaken is namelijk erg vaag. Dat is een Kruisblad. Dus welke richting is het dan vanaf Hilversum of vanaf Apeldoorn? Lees dan a.u.b. de totale richting vanaf waar we de file kunnen verwachten. (een van de redenen waarom ik voor 7 uur Radio Veronica niet aan heb staan. Ik wordt verkeerd geïnformeerd).
Ahh.. hij kan het wel: het voorlezen van de file om 8 uur ging geheel zoals het hoort. (maar nu ben ik ‘al’ op het werk).
Lekkere prijzen voor die ‘zogenaamde’ artiesten ..
:: punkey ::