zit nu op de knp hotspot in Duivendrecht. Met de trein van Schiphol weer naar Apeldoorn
Net terug dus van Barcelona
zit nu op de knp hotspot in Duivendrecht. Met de trein van Schiphol weer naar Apeldoorn
Net terug dus van Barcelona
Hit the image to enlarge (op het plaatje klikken om deze groter te maken)
The route from Hotel to Office with the Tram. Today was again a nice day in the office together with the guys and girls in the office.
Now back in the Hotel and at 21.30 we have somewhere in Barcelona (I believe) dinner. As a surprise I will take the logger with me ;-)
Ha geweldig!, via de hotspot op Schiphol van KPN (en dan aangelogd met m’n XS4ALL account) zie ik nu via de NOS website de finish van de koningsetappe van de tour de france 2007. Geweldig dat dit allemaal goed werkt. Morgen een rustdag. Dus ik mis niet zoveel van de etappes.
Natuurlijk hebben we weer eens vertraging vandaag. Als ik het goed heb vertrekt het vliegtuig nu tien minuten voor zeven.. .ergens zo rond negen uur / kwart over negen zal ik dan in Barcelona zijn.
Saturday back from China/Hongkong/Taiwan and now preparing myself for a short business trip to Barcelona .. Thursday evening back ..
Oeps.. vlucht heeft 2 uur vertraging.. dat is niet goed. We hebben namelijk maar anderhalf uur overstap tijd…
We zijn nu dus overgeboekt naar een andere vlucht: CI0642 die om 20.05 locale tijd hier vetrekt. Dat is een half uur vertraging met uiteindelijk nog 3 kwartier overstap tijd. Sticker gekregen om zo ge-excorteerd te worden als we op Taipei Airport landen voor de terugvlucht naar Amsterdam. En als die vlucht geen vertraging heeft ben ik zaterdag morgen weer heerlijk thuis .. ;-)
En dan gaan we maandag naar Barcelona…

I’m in Hong Kong now and waiting for the plane to go back to Amsterdam / Holland. The GPS device is working, but too less battery time …

we arrived in Taiwan / Taipei and we are now in the office ! Later this afternoon meeting!
Arrived in Bangkok. We are now in the China Airlines lounge. The airplane will be cleaned and than we are off to Taipei ..
Onderweg naar het verre oosten regen in amsterdam