Heeft iemand wellicht NL ondertitels voor Nip Tuck Season 5 EP15 t/m 22
Nergens te vinden .. alleen 1 t/m 14, maar dat is gewoon de dvd rip.. Ikzelf heb niet de subs nodig, maar Lilian wil heeeeeel graag seizoen 5 afzien nu seizoen 6 beginnen is.
Heeft iemand wellicht NL ondertitels voor Nip Tuck Season 5 EP15 t/m 22
Nergens te vinden .. alleen 1 t/m 14, maar dat is gewoon de dvd rip.. Ikzelf heb niet de subs nodig, maar Lilian wil heeeeeel graag seizoen 5 afzien nu seizoen 6 beginnen is.
Today busy with the nzbget config. Since version 0.7.x it’s possible to have the history saved. In my nzbget.cfg.example I had the setting not available or not made active ..
Fixed that one .. Will also update nzbgetter to version 1.1.a still seeking for an postprocessing script more suitable for integration with nzbget and it’s new parameters …
update package v31 can be found here
Arrrrrrrrrrrrchhhhh I missed 8 episodes of Nip Tuck from Season 5. I am ashamed !!!
Today I saw on my NAS that Nip Tuck S6 has been started (auto-download) .. but it seems that this TV series is not that popular in Holland as I see totally no dutch subs for the 720p mkv’s .. The stupid thing is that Nip Tuck S5 has only been commercially sold up to episode 14 yet here (that sucks).
In 2007 heb ik een ballonvlucht boven het Karstgebergte kunnen maken, hierboven een van de vele foto’s die we toen maakten. Een geweldige ervaring en als je dan nu leest dat er een ballon in China met nederlanders is neergestort .. Dat is dan even heftig nieuws.
Geen idee hoe deze vakantiegangers hun ballonvlucht hebben geboekt, tijdens onze reis was er onenigheid over het boeken bij de reisleider of bij een ‘reisbureau’ in Yangshuo. (Reisleider was een tientje duurder en voor sommige mensen was dat teveel geld wat aan de strijkstok zou blijven hangen en dat werd de gids niet gegund, terwijl die gozer gewoon top zijn werk deed). Lilian en ik vonden dat onzin en hebben gewoon geboekt en hadden een fantastische ervaring.
Een aantal andere mensen van de groep had alternatief geboekt en kregen 3 dagen lang uitstel: eerste dag ‘overboekt aka: er zijn militaire oefeningen want er kan/mag niet gevlogen worden’ maw: geen vlucht. (De gids kreeg de schuld want wij vlogen die dag wel) en dus was de sfeer in de groep verpest. En 2 dagen daaropvolgend slecht weer en dus ook geen vlucht. Pas de laatste dag kon die groep uiteindelijk een ballonvlucht maken .. tjsa.
Niettemin: wij hebben erg mooie video opnamen en foto’s ..
Iedereen die deze site volgt weet dat ik vaak dingen schrijf over producten en/of ontwikkelingen waarmee ik dagelijks in aanraking kom tijdens mijn kantoortijden…. Dus zo ook over de Yuixx.
Helaas kan ik niet altijd alles op de site schrijven omdat dingen tijdens ontwikkeling bijvoorbeeld wijzigen.
De afgelopen tijd heb je op deze site niet zoveel Yuixx nieuws gelezen: ik was op vakantie en veel Yuixx nieuws kon men lezen op verschillende nieuws sites. Zo heeft Tonie van Ringelestijn een stuk geschreven [big-jpg] voor de kranten van Wegener (oa. de Stentor). En schrijft ook Erwin Boogert gisteren een stuk op Emerce.nl over de applicatie van de NOS die uitzending gemist naar de TV brengt en waar de Yuixx ook in genoemd wordt.
Blijf deze site volgen want ik ga echt wel nieuw nieuws over de Yuixx hier melden. Echter dat zal eerder op technisch /functioneel vlak zijn zoals ik doe voor de CH3SNAS, CH3MNAS, CFULLHDMA(i) etc..
Today I release a new complete package for the Conceptronic CH3SNAS & CH3MNAS (2 different binaries)
before you use my package make sure you use
fun_plug, PHP5 with curl support, have installed unrar and installed the lighttpd module as well
the newsbin package you can download here
It contains:
in short how to install:
put the correct file into the root of the Harddisk of the NAS, this is /mnt/HD_a2
untar the tgz file with tar -xvzf newsbinch3mnas-v3.tgz or tar -xvzf newsbinch3snas-v3.tgz, a folder newsbin will be created
Than there are a few files you have to copy manually into the correct folders
go into the newsbin folder with ‘cd newsbin’
than copy the 2 shell script files (extension SH) to the startup folder of Fun_Plug
‘cp *.sh /ffp/start’
with next reboot nzbget will be started automatically.
optional you can copy from /conf/editcron.sh the cronfile into /ffp/start as well to have nzbgetter auto-download your nzb files, it is possible you already installed it, so do not copy it cause your old crontab file will be overwritten.
if you do not reboot you have to make sure you start the two shell scripts manually.
cd /ffp/start
sh startnzbget.sh start
sh startweb.sh start
the first script starts nzbget for downloading from usenet, the 2nd script will run lighttpd with the correct configurations
upload your nzbfiles manually into /mnt/HD_a2/newsbin/nzb or use nzbgetter.
to access nzbgetweb interface: http://[ip-of-nas]:8000
to access nzbgetter web interface: http://[ip-of-nas]:8000/nzbgetter or access it through the nzbgetweb interface
Please make sure you configure nzbget with your usenet account and password
the unpak.sh script will make sure that downloaded stuff will be put in the correct folder after download.
this short how-to is far from perfect and a quick reference next to the normal manual of the various tools
if you want to upgrade
copy the binary from the /bin/ folder
copy the /web/ folder to your /web folder
copy the /nzbgetter folder to a new created /web folder
optional: copy from the /conf/ folder the editcron.sh to /ffp/start
Enjoy.
Damn, nu wilde ik de impact zien van de sonde op de Maan…. dus in 3 minuten voor alle CFULLHDMA(i) bezitters maar gauw even de Journaal24 stream beschikbaar gemaakt in ‘Conceptronic recommends’ …
Nu je dit leest denk je: da’s lekker nu pas melden .. Yep .. klopt, maar …. NOS Journaal 24 staat er nu wel ‘standaard’ als optie in de lijst. Hef Fun!
probeer ik ergens data beschikbaar te maken ;-) … maar gaat niet van harte .. dan maar even lekker rustig aan doen ;-)
Met wat intelligente mensen bezig geweest om een IT infrastructuur om te bouwen. Ben nu e.e.a. aan het testen met Outlook Anywhere en het kunnen internetten via Bluetooth met een SmartPhone die een onbeperkte datalimiet heeft.
Zonder al te veel moeite heb ik nu e.e.a. aan de praat.. Ben redelijk tot zeer tevreden … ;-) Nu weekend en wat tv series kijken totdat er een nieuwe versie van nzbgetter getest kan worden. ;-)
To be released as beta next week:
v01.18.06