Taiwan dag 2

Vroeg opstaan vanmorgen 7.15AM, beetje vroeg maar gauw nog even het notebook en de foto’s checken. Wat technische problemen, maar die zijn nu 00.50AM opgelost.

Lekker ontbijt in het hotel. Na deze korte maaltijd werden we opgehaald door een chauffeur die ons naar onze eerste afspraak bracht. Van 9.10 tot 14.00 de eerste meeting waaronder ook de lunch. Heerlijk chinees (niet te vergelijken met de chinees om de hoek). Om 14.15 bij onze volgende afspraak met een rondleiding door de fabriek. Erg georganiseerd allemaal. Phoe!

Meeting afgelopen zo rond 20.00 en daarna nog proberen om een restaurant te pakken. Lastig hier in Taiwan omdat ze ‘vroeg’ eten maar ook vroeg sluiten.
Bij ‘Friday’s in Hsinchu wat gegeten en gedronken tezamen met onze meetingpartners. Zo rond een uur of 00.15 terug bij het hotel.

Morgen om 08.00AM opstaan, en om 10 uur een tour door Hsinchu om een berg fabrieken te zien. Na deze korte tour met de auto gaan we naar Taipei, waar we om 15.00 weer een andere afspraak hebben staan. En dan? dat zien we dan wel weer ..

Tot morgen

Taiwan # dag 1

Internet werkt dus, Citrix nu ook, ik kan remote op mijn netwerkbak op het werk komen. Ook administratieve systemen zijn beschikbaar. Ook thuis kan ik alles doen, ssh, winvnc het werkt.

Het Royal Hsinchu Hotel waar we 2 dagen verblijven ligt zeer dicht bij het Hsinchu Science-based Industrial Park waar we morgen 2 fabrieken bezoeken.
Inhoudelijk kan ik daar weinig over vertellen ;-)

Na deze 2 dagen gaan we weer richting Taipei waar we de rest van onze drukke agenda afwerken. Vele meetings in ons hotel daar zijn geplanned. Ik geloof dat alleen Zondag een vrije dag is ..

Meer weblog stuff from Taiwan: morgen
Local time here: 19.45PM, Local time Holland: 11.45AM

Touchdown !

1st weblog entry vanuit Taiwan, met een gratis internet verbinding van Hotel Royal Hsinchu. Geen idee wat ik allemaal kan meedelen vanaf deze plek. Och jullie zien het wel. We zitten hier 2 dagen en daarna gaan we door naar Taipei.