Dump van Links

Vandaag een weblog entry met allerlei URL’s die ik vandaag bezocht heb..
Daar zou eigenlijk een GAAF tooltje van ontwikkeld moeten worden. LOGLINKDUMP ofzo..

http://www.camwhores.com/history.php?person=159
http://www.stockholm.bonet.se/gotlund/crap/Flash_Filmer/windows_rg.swf
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.seksarchivaris.rijksarchief.html
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.whisky.stoel.moet.zetel.html
http://shopx.canoe.ca/shops/4002/product.cfm?ProductID=1
http://www.mixfreaks.nl/party
http://www.mixfreaks.nl/livestream.html
http://wwwnu.nl/
http://www.belastingdienst.nl/2001/aangifte2001/frame.htm
http://nu.nl/document?n=50396
http://www.safemode.org/mirror/2002/01/08/www.worldonline.ch/mirror.html
http://athena.tweakers.net/ext/i.dsp/1010324717.jpg
http://athena.tweakers.net/ext/i.dsp/1010325233.jpg

— 09.30

http://www.thesun.co.uk/section/0,,2001310007,00.html
http://www.bodyperkseurope.com/index2.html
http://www.ananova.com/news/story/sm_490991.html
http://www.audio.philips.com/streamium/product.asp
http://www.icepick.com/
http://fotos.high5.net/index.php?dir=~rolf/20011130/
http://duho.cjb.net/pub/
http://beffen.blogspot.com/
http://likemynudephoto.com/main.cgi
http://www.wewillkillyou.com/loading.htm
http://www.kennisnet.nl/kinderen/speciaal/euro/index.html
http://www.djkentaro.com/pages/movie/movie.html

14.30

Pin-Up Art

image005.jpg

I like pin-up art. This kind of art.. A little bit of nude, humour and nice women, which are not photographed but painted.
If you have more: send it to my inbox: pin-up-art@aroundmyroom.com
thanks

erg

5x een weblog entry bedenken en 5x keer niet publishen omdat je het niet sterk genoeg vind.

Bah .. ik ga teveel voor kwaliteit denk ik.

Hamburger

Oprichter, Gezicht van Wendy’s is overleden. Hier is een Hamburger nog een Hamburger. Echt Beef, Echte groenten, echte saus en KEUZE in varieteit.
Hamburgers eet je niet bij Mac Donalds. Geef me 1 reden waarom je een hamburger zou eten bij de MAC.

Psst: Omdat Wendy’s hier niet bestaat geldt niet. ;-)

Saai

Volgens 10e ben ik ..
Quote: ‘Dennis, je bent ook wel een beetje saai nu ;) samenwonend en alles’

Gelukkig weet men NIET alles van me .. ;-)
maar saai?
HA!