Tiscali ?

Hoor ik net in de wandelgangen, ook ik schijn nog oude bekenden te hebben,
dat Tiscali NL er een aantal werknemers uit schopt .. tussen de 60 en 70 .. Dit zijn natuurlijk weer onbevestigde bronnen, niet geverifieerd en wellicht onjuist.
Maar wie weet dat ik het wel aan het rechte eind heb (of was het al bekend?)

Verzekeringen

En dan zit je zomaar een dik uur met je ‘zogenaamde’ verzekeringsagent in discussie te zijn omdat die agent niet zomaar je verzekeringen wil opzeggen.

Pfff wat een onzin.. Ik wil gewoon normale dekking en goede prijs. Dat heeft m’n vriendin bij Centraal Beheer. 10% korting omdat ze jonger is dan 30 en 10% personeelskorting… Hoe wil je daar tegenaan concurreren?

“Neij.. kan niet omdat het gaat om de langstlopende verzekering .. “..
Flikker op .. het is het jaar 2002 ..

Vanavond dus wat te doen .. Polissen en wat al niet meer bekijken, doorlezen etc.

Samenwonen gezellig? Ja hoor, maar al die rompslomp mogen ze weglaten (de afwas ook)

;-)