Ik zag bij jult.net ‘blinkenlights.de‘ van CCC ..
Erg cool (vooral ‘s nachts.. )
Rottuurrrrrrdam heeft ook zoiets, [Het KPN gebouw] al kan ik me niet echt voorstellen dat er ergens een website is waar men met dat gebouw en die lampen leuke dingen kan uithalen ..

Tot die tijd: De Lichtkrant gebruiken ..
Toen ik een tijd geleden bij KPN research zat voor een test ben ik een paar keer door die tunnel gereden. Erg leuk initiatief..

