Wat doe je op een maandagavond?

Je wordt om half 8 gebeld of je iets kan afleveren. Je stapt in de auto … je rijdt naar kantoor en pakt daar, met goede hoop dat je de alarmcodes er weer op zet, wat spulletjes wat je nodig hebt. Dan rij je vanaf Amersfoort naar het nietige kleine Rotterdam via trajectcontroles, 120KM, 100KM, en 80KM zones in een paar kwartier ernaartoe. Daar iets afgeleverd (I have to kill you to tell you what) en even gekletst. Na een uur weer terug naar ons huisje in het grote Apeldoorn. om 23.30 waren we weer thuis.

Nu naar een paar Cola Whiskey (Thanks Rick, nog steeds niet leeg die fles)  gaan we naar bed.. Tot morgen lieverds!

Server stuff

Server was offline for a couple of hours. No Idea what was causing the lock down. Bandwidth stat showed some wierd behaviour. I’m now checking stuff.

Ah .. reason found .. the reason why your server was offline: the APC connector was loose .. Duhhhhhhh

Meneer / Mevrouw van Sony Leest u mee?

Voor mijn vakantie wil ik graag een HDR-XR520VE HDTV videocamera aanschaffen. Maar voordat ik hem aanschaf (met accessoires), zou ik deze graag een tijdje willen uitproberen of deze ook daadwerkelijk aan mijn (onze) eisen voldoet.

Nu ben ik in het dagelijks leven al continue aan het testen en het motto is: Als het niet Dennis proof is, dan is het kapot. Deze camera is net op de markt en er is nog niet echt veel goede info beschikbaar. Bruikbare info van gebruikers is toch goud?

Uitdaging voor Sony: mag ik deze camera een aantal weken vrij testen? Hebben jullie een testexemplaar? Als tegenprestatie krijgen jullie een geweldige permanente ‘PAGE’ op AroundMyRoom & AroundTheworld.net met de review en wat al niet meer.

Namens Lilian: bedankt alvast!